asheghaneh

کلیه مطالب وبلاگ متعلق به نویسنده می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد

asheghaneh

کلیه مطالب وبلاگ متعلق به نویسنده می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد

چهار فور درد!!!!


ریشه در خاک
چشم به آسمان
برگ هایم را خزان برد
تنم از هجوم طوفان شکست
کلاغی لانه ساخته بر سرم
....
کجایی باغبان
به تو می اندیشم
به بهار
من به ایستادنم ایمان دارم
.........
دستانت را بده
برخیز
تا چشمانم بالا بیا
ای پیچک زیبای من
......
رعد غرید
نام تو بارید
عشق جاری شد

شعر "چهار فور درد!!!" از دفتر شعر "پرواز" شاعر "علیرضا تقی زاده ثمر"

Powerd by Shereno.com

نظرات 2 + ارسال نظر
صدای ناآشنا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.nikpeyman.blogfa.com

نمی دانم این پاییز مرطوب
خوانش چندم نگاهت است؟
شاید باور کنی دیگر
من بهر قص نسیم دلبسته ام
نه به نم نم باران
آخر نسیم مانند چشمان تو گام برمیدارد
و باران تنها آواز گونه های لرزانت است
هنگام بغض..
سلام ای مهربان
در سایت شعر نو با شما آشنا شدم
ممنون ازحضورتون
از آنجا که بنده برای اول بار وارد این سایت شدم نمی دانستم چگونه باید به شما پاسخ بدم پس بهتر دیدم که به وبلاگ شریف شما مهمان شوم
باعث بسی افتخار و مسرت است آشنایی با شما و خواندن شعرهایتان
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید
ودر صورت تمایل تبادل لینک کنیم
موفق و آرام باشید

محمد رضا لطفعلی آینه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام بر جناب تقی زاده عزیز
بنده را که به خاطر داری یه کم فکر کنی به یاد می آوری
کاراگاه لطفی در خدمت هستم
خوشحالم که همیشه با روحیه و با نشاط هستید ... یکی مثل من در جوانی پیر شده و یکی مثل تو در پیری جوانتر از جوانی شده آی جوونی کجایی که یادت بخیر .. برای شعرای عماد بهاری هم که دیگه تله موش گذاشتن هر کی بره می گیرتش گفتم لااقل اینجا کمی با شما صحبت کنم .. خلاصه از دیدار شما بی نهایت لذت بردم وب لاگتون زیباست
در یاهو هستم همیشه اما کسی به من سر نمی زنه دلم برای همه تنگ میشه
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد