asheghaneh

کلیه مطالب وبلاگ متعلق به نویسنده می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد

asheghaneh

کلیه مطالب وبلاگ متعلق به نویسنده می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد

مرجان

میدانی مرجان ؟
می خواستم بهترین شعرم را تقدیمت کنم
اما من که شاعر نیستم !
:عاشق ؟
چرا هستم 
اما معشوقه من که تو نیستی !
در خیال شبهای تار من دلدار نیستی !
هرکه هستی باش !
چه فرقی میکند 
عزیز جان که هستی
مهربان و محترم که هستی
پس بگذار صمیمانه بگویم
ای با صلابت - با نجابت - با صداقت
ای با وفا - با صفا
****((تولدت مبارک))****



Powerd by Shereno.com
نظرات 1 + ارسال نظر
arash شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://saghishab.com

tavalodet mobarak behtarin kado hamin shere ali bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد